Pazar, Eylül 16

Asla YILMAYACAĞIZ ! Hep SAVAŞACAĞIZ ve İNANIP BAŞARACAĞIZ !


Şu anda herşeyin başındayız... Sonuna kadar SAVAŞALIM !

Biliyoruz senelerden beri bu arma uğruna koşan cefakar taraftarlar ve tüm taraftarlar, eski hüzünlerin verdiği tecrübe ile tekrar yaşanmaması için gereken önlemlerin yolun başında alınmasını istiyorlar... ama bilinmelidir ki, eğer her kafadan bir ses çıkarsa bu en çok BALIKESİRSPOR'umuzun kötülüğüne olacaktır !
Şimdi yapılması gereken sessiz bir şekilde beklemek veya toplu hareket etmektir uygun yol ile...

Önümüzde ki günlerde muhakkak klüpten bir açıklama gelecektir, olması gerektiği gibi. Klüpten gelen açıklama sonrası tüm taraftar için uygun bir yol bulunur ve ona göre hareket edilir...

Tabi şu durumu tek kişiye bağlamak en büyük YANLIŞTIR !
Unutulmamalı ki geçen sene beklentilerin üstünde bir MESUT HOCA vardı !
Onun için sorumluluğu tek hocaya veya başka bir kişiye yüklemek çok büyük kötülük olur...
Futbolda takım oyunudur ve 11 kişi ile oynanır ve oynanması gerekir, sahada oynamak yetmez ! RUHUNLA, İNANCINLA ve ŞEREFİNLE oynayacaksın ki seni taraftar bağrına bassın ve o zaman sen gör desteği !
Bu taraftar ALİ ÖZTÜR'ü fazla oynamadığı halde niye bu kadar seviyor diye düşün, kıskan, futbolcusan ! Çünkü ALİ BALIKESİRSPOR'lu gibi oynuyor, sadece formayı giymekle ve sahada 2 top yapmakla kalmıyorda ondan...

Bu takımın en başta oyun planı ve taktiği değişmeli, 2. senedeyiz ve görünen o ki şimdidende oyun planı aynı, kapanan takıma karşı malesef alternatif bulamıyoruz ve malseef en büyük sorunumuz o ! Ama açık oynayan üstümüze gelen rakipleri dize getiriyoruz ve genellikle önemli maçlarda bunu yapıyoruz !

Mesut Hoca'nın biliren başta yapılması gerekeni,  tabi hoca odur daha iyi bilir, he yaptıkları olmassa o zaman yeni hoca gelmeli zatende Mesut Hoca zorla iş yapacak karakterde değil, sonuçta altyapımızdan gelmiş bir adam ve eğer olmuyacaksada çekilir, kişiliği o şekil olan bir kişi...

Senelerden beri hiçbir amacı ve çıkarı olmadığı halde peşinden koşan ve her yerde yanında olan büyük BALIKESİRSPOR taraftarı yine üzüntülü ve malesef ümşdi bitmiş bir kısmının.. 

UNUTMAYIN Kİ İNANANLAR, BAŞARIR ! DAHA YOLUN BAŞI, KENDiMİZE GELELİM !

Oyuncu ve hocaylada bu iş olmaz sadece. Bakalım daha yeni, Adana Demir maçında oyuncular çok mu üstün? HAYIR ! Teknik Hoca mükemmel mi? HAYIR !

Ama taraftarları İNANMIŞ ve takımı İNANDIRMIŞ !

2.Lige çıktığımız sene nasıl BALIKESİRSPOR vardı ? Taraftar ile bir bütün inanmış bir takım, işte yine onu oluşturmak lazım ve en büyük iş taraftara düşüyor, lütfen bırakmıyalım İNAT EDELİM !

2 maçta 4 puan kötü değil ama, zaten takımın oyunu taraftarı üzüyor, keyif veren oynayan BALIKESİRSPOR isteniyor !

Bugün tepki oldu hocaya ve başkana, bunlar olabilir ! 2-3 hafta daha anı şeyler devam ederse, tabi o zaman artık birşeylerin değişmesi gerekir, bunu önce ki senelerdede fazlasıyla yaşadık, bunlar her zaman olacak şeyler... ve BALIKESİRSPOR kimsenin çıkar ve amaç yeri değildir, bu işi başaracak kişilerin burda olması en büyük temennimizdir TARAFTARLAR olarak !

İnşAllah ilk önce Eyüp deplasmanı ve ardından Malatya'yı evimizde deviririz, ve hasrete son vermek için TARAFTAR, FUTBOLCU, YÖNETİM artık beraber yol alırız... Güzel Günler İçin

ve İNANIYORUZ ! Bu sene İnşAllah olacak !

Biz Hep İNANIYORUZ ve sizlerinde İNANIP ! SAVAŞMANIZI istioyruz... ADAM gibi, BALIKESİRSPOR'lu gibi !

TEK İSTEDİĞİMİZ YÜREĞİNİZLE OYNAMANIZ !

Tıpkı Bu Adamlar gibi;  ERHAN, UMUT, YUNUS ve diğerleri gibi !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder