Pazar, Eylül 16

3 PUANI HAK ETTİK ! 1 PUANA RAZI OLDUK !

2. Hafta

BALIKESİRSPOR'umuz 0-0 Anadolu Selçukluspor

Balıkesir Atatürk Stadyumu | Saat;16.00 | 16 Eylül Pazar


Hakemler: Ali Yazgı (4), Önder Mandaş (5), Ahmet Yakarca (5) 

BALIKESİRSPOR'umuz: Recep (5) -Caner (7), Orhan (5), Rıza (5), Kerem (6), Muhammet (5), Ertuğrul (5)(Dk. 56 Gökhan 7), Ali Akburç (6)(Dk. 81 Mustafa Şen 5), Salih (7), Hüseyin Kar (5)(Dk. 38 Erhan 5), Coşkun (5) 



Anadolu Selçukluspor: Sabri (7) - M.Abdullah (5), Rifat (6), Uğur (7) Yusuf (5)(Dk. 76 Yaser), Kenan (6)(Dk. 61 Rıdvan 4), Serhat (5), Volkan (5), İlhan (5), Fikret (5), Serbay (5) (Dk. 90 Emre) 

Sarı Kartlar: Kerem, Ertuğrul, Salih, Orhan, Caner (Balıkesirspor), Volkan, Fikret, Uğur, Sabri (Anadolu Selçukluspor)


BALIKESİRSPOR'umuz maçta etkili olmasına rağmen, ful defans yapan Selçuklu'yu geçemedi, birkaç posizyonda rakibini geçen oyuncularımız malesef bu kezde direklere takıldı. Şanssızlığımız inşAllah bu sene gider ve hak etdiğimiz sonuçları alırız !



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder