| BALIKESİRSPOR teknik direktörü İsmail Ertekin, "Kolay bir lig olmayacağını düşünüyorum ama biz de ona göre transferler yapmaya çalışıyoruz" dedi | |
|
Ertekin, PTT 1. Lige uyum sağlama konusunda sıkıntı çekmeyeceklerini, transfer çalışmalarını ona göre düzenlediklerini söyledi. Bu yıl ligde hedefledikleri yere ulaşmak için bugün ilk antrenmanı yapacaklarını bildiren Ertekin, şöyle konuştu:
"Kolay bir lig olmayacağını düşünüyorum ama biz de ona göre transferler yapmaya çalışıyoruz. İnşallah sezonun sonunda iyi bir yerde olmak için bütün gücümüzle mücadele edeceğiz. Şu anda geçen yıl bu ligde oynayan oyunculardan oluşan bir transfer politikamız var. Alt liglerden bir iki oyuncu aldık. Ama temelde bu ligi bilen oyunculardan transfer çalışması yaptık. Tahminimce bu ligi bildikleri için lige uyum konusunda sıkıntı çekmeyeceğiz. Ve de bu ligde şampiyonluk yaşamış oyunculardan, orta sahada oynayan oyunculardan transfer yapmaya çalıştık. Şu anda transfer çalışmalarımızın bittiği söylenemez, çalışmalar devam ediyor çalışmalar. Balıkesirspor'da transfer bitmez, bize hem maddi, hem de futbolcu kalitesi olarak uygun oyuncularla iletişimimiz devam ediyor. Tabii şu an belirli sayıda oyuncumuz var. U-20 Dünya Kupası için planları olduğunu belirten İsmail Ertekin beğendikleri futbolcuların çok önceden dünya devleri tarafından kapıldığını diğer futbolcuların ise vasatı aşamadığını belirtti. Forvet hattına kesinlikle transfer yapılacağını belirten tecrübeli teknik adam bugün itibarıyla Balıkesirspor Kulübü, futbolcuları, antrenörleri yani hep beraber 'topbaşı' yapıyoruz. Hayırlı uğurlu olmasını diliyorum" dedi.
Kaynak ; Yeni Söz Gazetesi
|
Çarşamba, Haziran 26
Ertekin: Zor Bir Lig Olacak !
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder