Amatör kümede geçen 5sezonun ardından 2005-06 sezonunda 3′üncü Lig’e, 2009-10’da 2′nci Lig’e, geçen sezon da PTT 1′inci Lig’e yükselen Balıkesirspor’umuza en büyük müjdeyi, Vali Ahmet Turhan verdi.
Gözünü Süper Lig’e çeviren Balıkesirspor’umuza, yakışır bir tesis gerektiğini dile getiren Vali Turhan, 30 bin kişilik modern bir stat için harekete geçtiklerini açıkladı. İlk etapta yer seçimini doğru yapmak gerektiğini kaydeden Turhan, önerilere açık olduğunu söyledi. Gazetecilerle yaptığı sohbet toplantısında konuyla ilgili görüşlerini dile getiren Vali Ahmet Turhan, “Önümüzdeki süreçte Süper Lige çıkmadan Balıkesir’e şehrin dışında 30 bin kişilik modern bir stad yapmayı planlıyoruz. Bu Bursa yolunda İsmail Akçay Atletizm Pisti’nin orada olabilir. Üçpınar ya da İzmir yolunda olabilir. Yeni stad kesinleştiğinde mevcut yeri (Atatürk Stadı) Atatürk Parkı’na dahil edip halkın spor yapacağı küçük semt sahaları yapabiliriz” dedi.
Yeni stad için düşündükleri alanların uygun olmayabileceğini de vurgulayan Vali Turhan, ” Tek gözle
baktığınızda yanılabiliyorsunuz, bir yanda tarım arazisi olabilir bir yanda ulaşım sorunları çıkabilir.
Yeni stad yeri konusunda kamuoyunun önerilerine de açığız” diye konuştu.
60 YILDIR HİZMET VERİYOR !
Balıkesirspor’un bir çok tarihi başarısına tanıklık eden Atatürk Stadı 1953 yılında hizmete açıldı. 1973′de
Akdeniz Olimpiyatları için yenilendi. 2010 yılında yapılan yeni düzenlemede veledromlar kaldırıldı ve koltuk
sayısı 15 bin 800′e çıkarıldı. Stad şehiriçinde kalmasına karşın ulaşım kolaylığı ile tercih ediliyor. Atatürk
Parkı, Kurtdereli Spor Salonu ve Yüzme Havuzu ile birlikte vatandaşlara da her gün için spor olanağı sağlıyor.
Kaynak ; Coşkun YAMAN(balikesirspor.web.tr)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder