Pazartesi, Mayıs 13
STADIMIZ IŞIKLANDIRILACAK !
Spor Toto 2.Lig Beyaz Grup’ta şampiyon olan Balıkesirspor’umuzun PTT 1′inci Lig’e yükselmesinin ardından Balıkesir Valiliği ile Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü, Atatürk Stadı’nın
ışıklandırılması için düğmeye bastı.
İlk etapta stadın hemen yanında bulunan muhtarlık binasının bir başka yere taşınacağı, aynı şekilde taksi
durağının kaldırılacağı bildirildi. Bunun dışında protokol tribününde ve çatıda yeni düzenlemeler
yapılacağı öğrenildi. Şampiyonluğun kesinleşmesiyle birlikte bakanlığa başvurduklarını açıklayan Gençlik
Hizmetleri ve Spor İl Müdürü İlhan Aslan, “PTT 1′inci Lig’de maçlar genelde gece oynanıyor. Ancak
bizim stadımızda ışıklandırma bulunmuyor. Bakanlıktan bir ekip proje çalışmaları ile maliyet
hesaplaması için Balıkesir’e gelecek. Stadı yeni haliyle 2013-2014 sezonuna yetiştirmeyi
planlıyoruz” dedi.
ATATÜRK STADI 2010’DA YENİLENMİŞTİ !
Anımsanacağı gibi Balıkesirspor’un 2.Lige çıktığı 2010 yılında Vali Yılmaz Arslan’ın girişimiyle Atatürk
Stadı için üç aşamalı bir proje gündeme gelmişti. İlk etapta veledrom pisti kaldırılmış, statta ki koltuk sayısı ise
16 bin 500’e çıkarılmıştı. Stadın üstünün kapanması ve ışıklandırılması da diğer projeler arasında yer alıyordu.
Balıkesirspor’un 1.Lige çıkmasıyla birlikte ışıklandırma çalışması hız kazanmış oldu.
Kaynak ; Coşkun Yaman(balikesirspor.web.tr)
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder