Süper Lige yükselen engelsiz, cefakar sporcularımızı canı gönülden kutluyor ve tebrik ediyoruz !
Türkiye Tekerlekli Sandalye Basketbol 1. Ligi’nde geçen hafta Süper Ligi garantileyen Balıkesir Belediyespor bugün Kurtdereli Spor Salonun’da konuk ettiği güçlü rakibi Ankara Yeni Mahalle Belediyespor’u 65-60 yenerek, ligi şampiyon olarak tamamlamanın sevincini yaşadı.
Süper Lige şampiyon olarak çıkmak isteyen Balıkesir Belediyespor kadar bir üst ligi hedefleyen ikincisırada ki Yenimahalle ve üçüncü sırada ki Ordu Belediyespor için de büyük önem taşıyan maçta, Balıkesir ekibi ilk periyotu 15-13, devreyi 33-35 önde tamamladı. Üçüncü periyodu da 49-40 önde kapayan Balıkesir Belediyespor, Uğur Toprak ve Sami Ekin’in 5 faul alıp oyundan çıkmasıyla son periyotta güç anlar yaşadı. Ancak maçı 65-60 kazanmayı bildi ve şampiyon oldu. Bu sonuçla Yenimahalle’nin umutları da sona erdi ve Ordu Belediyespor Süper Lige çıkan ikinci takım oldu. Maç sonrası şampiyonluğu doyasıya kutlayan Balıkesir Belediyesporlu oyuncular boyunlarına şampiyonluk çiçeklerini takıp sahada tur attı, oyun havaları eşliğinde oynadı. Belediyespor Başkanı Yusuf Özenç ve Belediye Başkanı İsmail Ok da şampiyonluk coşkusuna ortak oldu. Başkan Ok oyunculara baklava ikram etti. Federasyon tarafından şampiyonluk kupasının Balıkesir’e gönderilmemesine tepki gösteren oyuncular sembolik bir kupa ile poz verdi. 22 maçta 18 galibiyet ve 4 mağlubiyet alan Balıkesirspor Belediyespor, 40 puanla şampiyon oldu.
Coşkun YAMAN (balikesirspor.web.tr)


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder