Süper Toto 2.lig Beyaz Grup’ta mücadele eden ve lider olan Balıkesirspor'umuz, deplasmanda oynayacağı Körfez maçının hazırlıklarına yoğun bir şekilde başladı.
İskenderun Demir Çelikspor karşılaşmasından sonra izinli olan futbolcular Balıkesirspor tesislerinde dün topbaşı yaparak antrenman yaptı. Moralli olan teknik heyet ve futbolcular puan durumunda 13. sırada yer alan ve düşme potasında bulunan Körfez karşılaşmasından mutlaka galip döneceklerini belirterek sezon sonunda şampiyonluk ipini göğüsleyeceklerini belirtti.
Teknik Direktör İsmail Ertekin yaptığı açıklamada; “Geçen hafta kazandığımız için mutluyum, Şuan 8 puan olan puan farkı bizim için avantajdır. Körfez maçını da kazanarak avantajımızı sürdürmek istiyoruz. Kadromuzda sadece Mustafa sakatlığı hariç başka bir futbolcumuz sakat veya cezalı değil” dedi.
Her maçı aynı görüp üç puan almak için sahaya çıktıklarını belirten Ali Öztürk ise, “Ligte puan bakımından avantaj bizdeydi, biz İskenderun maçından galip gelerek sadece avantajımızı koruduk. Körfez maçından da 3 puan alacağız” şeklinde konuştu.
Ali Akburç ise; “Gazi maçından sonra bu maçı oynamak güçtü. İskenderun maçına da iyi bir şekilde hazırlandık. 8 puanlık avantaj var ama henüz kazanılmış bir durum yok. Taraftarlarımız sadece bize desek versin, bu takım bu sene şampiyon olacak” dedi.
Muhammet Reis, bu sene mutlu sona doğru gidiyoruz diyerek, “Gazi maçından sonra bazı çatlak sesler ortaya çıktı. Biz futbolcular olarak bunları hak etmiyoruz. Taraftarımız sadece şunu bilsin,bizleri desteklesin, sezon sonunda şampiyon olacağız” dedi.
Kaynak; Balikesirposta.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder