İnegölspor Kulübü Başkanı İlhan Korkmaz, “PTT 1.Lig’e play-off’tan yükselecek takım bizolacağız” diyerek, ” lider Balıkesirspor’u tebrik etmekten başka yapacak bir şey olmadığını söyledi.
8 Puan farkla lider Balıkesirspor‘un arkasında ligde 2. sırada bulunan İnegölspor‘un Başkanı İlhan
Korkmaz, sezonu birincilikle bitirip PTT 1. Lig’e doğrudan yükselme şanslarının zora girdiğini ve lider
Balıkesirspor‘u tebrik etmekten başka yapacak bir şey olmadığını söyledi.
İnegölspor‘un artık play-off’tan lige çıkmak için mücadele edeceğini vurgulayan Korkmaz, “Bakıldığı
zaman iki gruptaki 34 takım içinde en fazla puan toplayan ikinci takımız, en fazla gol atan takımız.
Bunlar takdire şayan neticeler, değerler. PTT 1. Lig’e yükselecek 3′üncü takım olmak için
gücümüzün sonuna kadar mücadele edeceğiz. PTT 1. Lig’e play-off’tan yükselecek takım biz
olacağız.” dedi.
27 Nisan Cumartesi günü oynanacak Balıkesirspor maçının prestij olarak önemli olduğunu belirten
Korkmaz, “Hedefimiz elbette galibiyet. Ancak PTT 1. Ligine direkt yükselme şansımız zora girdi.
Bu bakımdan Balıkesirspor’u tebrik etmekten baişka yapacak birşey yok. Bize bu güzelliği
yaşatan kardeşlerimize her zaman teşekkür ediyoruz. Bu güzellikler içinde inşallah play-off’a
gideceğiz ve orada hedefimize ulaşacağız” dedi.
Kaynak; Balikesirspor.web.tr
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder