Cuma, Mart 15
TEK YOL ŞAMPİYONLUK !
Zorlu Kızılcahamamspor deplasmanından 3 puanla dönen Balıkesirspor’da şampiyonluk şarkıları daha güçlü söylenmeye başlandı.
Bir maç eksiğiyle en yakın takipçisi İnegölspor’a dört puan fark atan ve şampiyonluk yarışında büyük avantaj
yakalayan Balıkesirspor’da Teknik Direktörü İsmail Ertekin, Kızılcahamamspor maçını değerlendirirken,
“Maçın başından sonuna dek kontrol bizdeydi. Daha önceki maçlarda özellikle gol vuruşlarında
sıkıntı çekiyorduk. Biraz daha dikkatli ve becerikli olunca 3 gol birden bulduk” dedi.
Şampiyonluk konusunda da görüşlerini açıklayan tecrübeli futbol adamı, “Balıkesirspor’da göreve
başlarken ‘Bu takımı lider aldık, şampiyon yaparsak başarılı oluruz’ demiştim. Bizim için tek kıstas
şampiyonluk. Bunu da yönetimle, teknik kadro ile futbolcularımızla, taraftarımızla başaracak
güçteyiz. Şimdilik herşey iyi gidiyor. Bu hafta Tokatspor’u da yenerek, yolumuza devam etmek
istiyoruz” dedi
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder