Balıkesirspor'umuz ligin 24. haftasında bugün Atatürk Stadı'nda Denizli Belediyespor'u ağırladı. Baştan sona üstün olduğu mücadelede, ilk yarıda Koray Çölgeçen'in ve 2. yarıda Caner Arıcı'nın attığı goller ile 2-0 kazanan takımımız, kayıpsız bir şekilde yoluna devam etti ve liderliğini sürdürdü.
Bu sezon ligte 1 maçta 3 gol atabilme başarısını gösteremeyen takımımız, bu haftada 2 golde kaldı ama yine çok fazla gol kaçırdğımız, farkı açabileceğimiz bir maçtı. Bu dakikadan sonra skorun veya oyununda önemi yok. Bu haftalardan sonra, oyun kötüde olsada maç 1-0'da olsa bizim olsun 3 puan bizim olsun ve mutlu sona ulaşalım.
Ama takımımızın oyunu,azimi,mücadelesi gerçekten çok iyi. Böyle mücadele ettiğimiz sürece, inanıyoruz ki YOLUN SONU 1.LİG !
Stad: Balıkesir Atatürk
Hakemler: Deniz Gültekin, Şaban Azizoğlu, Selman Timur
Balıkesirspor'umuz: Ahmet, Caner, Rıza, Koray, Onur, Hasan, Ertuğrul, Muhammet (Dk. 88 Deniz), Ali Öztürk, İlyas (Dk. 46 Mustafa), Hüseyin (Dk. 77 Ali Akburç)
Denizli Belediyespor: Gökhan, Cüneyt, İbrahim, Yunus, Uğur, Ömer, Süleyman, Şahin (Dk. 54 Ali), Çağrı, Hüseyin, Emrah (Dk. 82 Kadir)
Goller: Dk. 27 Koray, Dk. 90 Caner (Balıkesirspor)
Sarı kartlar: Dk. 58 Ertuğrul, Dk. 72 Hüseyin (Balıkesirspor) Dk. 37 Yunus (DenizliBelediyespor)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder