'Eyüpspor'un çirkin saldırısını esefle kınıyoruz' başlıklı açıklama şu şekilde ;
Kızılcahamamspor, bugün oynadığı Eyüpspor maçı sonrasında yaşanan tatsız olayların tamamen rakip takım yöneticilerinin tahrikinden meydana geldiğini açıkladı.
Kızılcahamamspor yöneticilerinin yaptığı basın açıklamasında; Kızılcahamam’ın bir Anadolu İlçesi olduğunu ve Kızılcahamamsporun da Anadolu takımlarından biri olduğunu unutulmamasını dile getirerek sözlerine şöyle devam etti.
“Maçın bitiş düdüğü ile birlikte maçı misafir tribününden izleyen Eyüpspor Başkanı Şevket Sever ve iki kulüp yöneticisi sahaya girerek önce karşılaşmanın hakemine terbiyesiz hareketlerde bulunup hakaretler etti ve hakemin yanından uzaklaştırıldı. Soyunma odalarının bulunduğu karşı tribüne doğru yürüyerek hem Kızılcahamamspor taraftarını hem de Kızılcahamamspor yöneticilerini tahrik edici davranışlarda bulundu. Bunların yanı sıra Eyüpspor futbolcuları taraftarlarımıza hareketler yaparak yöneticilerimizi ve taraftarlarımızı tahrik etiler. Tribüne yapılan bu ahlaksız saldırıda kendi futbolcularıyla birlikte, çıkış tribününde bulunan Kızılcahamamspor Onursal Başkanı ve Kızılcahamam Belediye Başkanı Coşkun Ünal ‘a da hakaret ve fiziki saldırıda bulundular. Belediye Başkanımız Coşkun Ünal ve Kulüp Yöneticilerimiz rakip takım yönetici ve futbolcularının herhangi bir kötü muameleye maruz kalmamaları için çalışıyorlardı, bu esnada rakip takım teknik direktörü Murat Şahin soyunma odalarına giriş koridorunda ki kapı camına yangın tüpü ile vurarak kırdı. Soyunma odalarının camlarını da kıran rakip takım kalecisi kırdığı camların akıbetine uğrayarak kolundan yaralandı. Olay yerine gelen Kızılcahamam Emniyet müdürü kendini tanıtmasına rağmen Emniyet müdürüne de karşı gelindi. Kapıda yığılan taraftarı sakinleştiren Belediye Başkanımız Coşkun Ünal büyütülecek bir durumun olmadığını ve herkesin sessizce dağılmasını istedi.
Kızılcahamamspor Yöneticilerinin, Güvenlik görevlilerinin, Emniyet mensuplarının bütün iyi niyetli çabalarına rağmen bu olayları sakinleştirmeye ve yatıştırmaya çalışırken, Daha önceki olaylardan sabıkalı Eyüpspor Başkanı Şevket Sever ve kardeşi, ayrıca Teknik direktörleri (Eski Futbolcuları) Murat Şahin olayları daha da büyütmeye çalışıp soyunma odalarında büyük tahripler oluşmasına sebep olmuştur.
Bu kişiler çok masum olmamakla birlikte Serhat Akın’ın Silahlı ve bıçaklı saldırıya uğraması, Sezonun ilk devresi Eyüpspor Kızılcahamamspor maçında Kızılcahamamspor Kulüp başkanı Erkan Özbey ve Ailesine yapılan hakaretler , gecen sezonki Kızılcahamamspor Eyüpspor karşılaşmasını şeref tribününde izleyen Şevket Sever, futbolcularımıza hakaretler ederek saygısız hareketlerde bulunması ve Eyüpspor - Altay maçında olaylar çıkaran Şevket Sever sabıkalanıp hak mahrumiyeti alarak kulübüne ağır para cezalarının gelmesi ne sebep olmuştur. Daha bir sürü taraftar olayları bu takımın nasıl bir futbol anlayışı olduğunu ortaya koymaktadır.
Bu olaylarda hiçbir suçu günahı olamayan Kızılcahamamspor’un, gerek taraftarın, gerek yöneticilerin, Kızılcahamamspor Onursal başkanı ve Belediye Başkanımız Coşkun Ünal’ın tüm iyi niyetli çabalarına rağmen yazılı Ulusal basında ve sosyal medyada Futbolcuları Eser Yaylanın Maçın 22. Dakikasında burnunda sakatlanarak oyundan çıkmasını ve Kaptanları Levent Turan’ın yine maç esnasında kaburgalerindan sakatlanmasını tamamen bu olaylara bağlamarı bu kişilerin acizliğinin birer göstergesi olup suçlu Kızılcahamamlılarmış gibi göstermelerini esefle kınıyoruz.
Bu olaylarla ilgili maçın gözlemcileri gerekli raporlarını yazmışlar ve Türkiye Futbol Federasyonuna sunmuşlardır. Sürecin sonucunu bekleyip göreceğiz” dediler.
Kaynak; http://www.kizilcahamam.bel.tr/
Dün oynanan Kızılcahamamspor-Eyüpspor maçının bitişinden sonra çıkan olaylar hakkında, Eyüpspor cephesinden açıklama.
Çirkin Saldırı ;
Bugün oynanan Kızılcahamam-Eyüpspor maçı sonrası çıkan olaylar, basına tamamen yanlış bir şekilde aktarılmış ve olayların başlamasına sebep olan kişiler kendilerini haklı çıkarmak için asılsız açıklamalarda bulunmuşlardır.
Öncelikle çıkan olaylarda Kızılcahamam yöneticisi Erkan Özbey ve ekibinin hiç bir ilgi alakası olmadığını belirtmek istiyoruz. Ligin ilk yarısında İstanbul'da oynanan Eyüpspor-Kızılcahamamspor maçı sonrası, Başkanımız Şevket Sever, Kızılcahamam yöneticisi Erkan Özbey ve ekibini dostça bir şekilde ağırlayıp uğurlamıştır. Bugün yaşanan olaylar sonrasında da Erkan Özbey Başkanımız Şevket Sever'i arayarak özür dileyip, olaylarla kendilerinin bir ilgisi olmadığını belirtmiştir.
Maçın bitiş düdüğü ile birlikte hakemin 4 dakika uzatma verip, maçı 9 dakika uzatmasından dolayı Eyüpsporlu yöneticiler duruma itiraz etmişlerdir. Hakemler odalarına gittikten sonra Başkanımız Şevket Sever, Eyüpspor taraftarının bulunduğu tribünden soyunma odalarının kapısına giderken küfürlü hakaretlere uğramıştır. Başta Kızılcahamam Belediye Başkanı Coşkun Ünal ve yanında bulunan belediye çalışanları,olayları başlatarak Yöneticimiz Ercan Gürün, Ozan Yaprak, Teknik Direktör Murat Şahin, Kaleci Antrönörü Seyhan Göçen ve futbolcularımıza saldırıda bulundular. Yumruklarla yere yığılan Ercan Gürün başından yaralandı. Bütün Eyüpspor futbolcuları, yönetimi ve teknik heyet soyunma odasına kaçarak canlarını zor kurtardı ve saatlerce soyunma odasına mahsur kaldık. Kırık cam ile eli kesilen kalecimiz Gökhan Ant hastaneye kaldırıldı ve koluna 30 dikiş atıldı. Daha sonra jandarma ve polis eşliğinde bir elektrik şantiyesinde korumaya alındık.
Resmi web sitesinde yalan yanlış açıklamalarda bulunan Belediye Başkanı Coşkun Ünal, Anadolu ilçesi ve Anadolu Takımı olduklarını belirtmiş. Peki Anadolu insanına kendi evinde saldırıda bulunmak yakışıyormu soruyoruz kendisine. Bir Belediye Başkanı'nın olayları başlatarak bu kadar insanın yaralanmasına sebep olması ve mafya vari hareketler içerisinde bulunması bir Anadolu beyefendisine yakışıyormu? Bunun üzerine birde kendi yaptığı saldırıyı örtbas etmek için, Belediye Başkanlığı görevini kötüye kullanarak resmi web sitesinden kamuoyunu yanıltıp yalan söylüyor.
Kızılcahamam Belediye Başkanı resmi web sitesinde yalan yanlış açıklamalarda bulunarak, kamuoyunu yanıltmak amaçlı açıklamalarda bulunmaya devam ediyor. Eyüpspor-Altay maçında Serhat Akın'ın silahlı ve bıçaklı saldırıya uğradığını ve bu maçta Başkanımız Şevket Sever'in hak mahrumiyeti ile cezalandırıldığını idda etmiştir. Altay maçında çıkan olaylarla ne Başkanımızın, ne teknik heyetimizin nede yöneticilerimizin bir ilgisi yoktur. Olaylar futbolcular arasında yaşanmıştır ve Serhat Akın'ın çekiç ile iki futbolcumuzu yaralayarak 8 maç ceza, kardeşi Serkan Akın 5 maç ceza ve Altay klübünün para cezasına çarptırıldığı belgelerle ıspatlıdır. Belediye Başkanı Coşkun Ünal, Altay maçında Başkanımız Şevket Sever'in ve Murat Şahin'in hak mahrumiyeti cezası aldığını belirtmiş. Kesinlikle ne başkanımı nede hocamız ceza almamıştır ve olayların uzaktan yakından ilgisi yoktur. Kızılcahamam Belediye Başkanı bu olayları söyleyerek olayları ne kadar çarpıtıldığının açıkca göstergesidir. Bu olayları yalan yanlış ve iftira atarak çarpıtmıştır. Altay maçı ile ilgili Başkanımızla alakalı söylediği sözleri ispat etmek zorundadır. İspat etmesse melundur. Kendisi kamu görevi yapmaya yakışmayacak davranışlar sergilemiştir. Bizce bu görevi bıraksın ve hala yapmakta olduğu mafyacılığa devam etsin. Kendisine bu daha çok yakışıyor. Klübümüzde iki buçuk yıldır yönetim kurulumuz görev yapmaktadır. Bu süreçte hiçbir kurum ve klüple hiç bir şekilde en ufak sıkıntısı olmamıştır. Aksine biz sporu dostluk, kardeşlik ve kaynaşma olarak algılıyoruz. Anadolu'nun her tafaında spordan dolayı bir çok dostluklarımız oluşmuştur. Coşkun Ünal bugünkü olayların üzerini kapatmak için aslı olmayan iddalar ortaya atıp, kamuoyunu yanıltmaktadır.
Kızılcahamam Belediye Başkanı Coşkun Ünal ve ekibinin başlattığı olayların neticesi aşağıdaki fotoğraflarla belgelenmiş ve gözlemciler tarafından rapor tutulmuştur.
Coşkun Ünal'ı attığı iftiralardan ve klübümüze yapmış olduğu organize saldırıdan dolayı Eyüpspor camiası olarak esefle KINIYORUZ!!





Hiç yorum yok:
Yorum Gönder