Pazar, Şubat 3

Geçen Senenin Rövanşını Aldık !

BALIKESİRSPOR'umuz 19. Haftada deplasmanda karşılaştığı Anadolu Selçukluspor'u, geri düşmesine rağmen 3 dakikada içerisinde bulduğu 2 golle 2-1 mağlup etdi.

İlk yarıda İlyas Çakmak ile %100 bir gol posizyonunu değerlendiremeyen takımımızın, birde golü ofsayt gerekçesiyle verilmedi. Maçın 2. yarısı çok tempolü ve goller ile başladı. 2. yarının 6 dakikasında 3 gol ve 1 kırmızı kart vardı. Takımımız öne geçtikten sonra kontrollü ve skoru korumaya yönelik oynasada, arada önemli pozisyonlar ve ataklarımız gelişti, bu posizyonları farkı açmak için değerlendiremedik.
Özellikle 66. dakika oyuna giren Hüseyin Kar, oyuna girdikten sonra etkisini gösterdi ve takımımıza ofansif yönde olumlu katkısı oldu.
Bir çok gol posizyonunu değerlendiremedik, farkı açamadık ama önemli olan 3 puanı önemli bir deplasmanda aldık. İleri ki haftalarda daha güçlü, daha iyi bir BALIKESİRSPOR ile daha farklı ve güzel sonuçlar alacağımıza inanıyoruz...

Geriden gelerek yine bir maç çeviren takımımızı kutluyoruz...


Anadolu Selçukluspor 1-2 BALIKESİRSPOR'umuz

Stat; Konya Atatürk
Hakemler; Emre Yıldırım, Atilla Ünlü, Ömer Tevfik Özkoç

Anadolu Selçukluspor; Ahmet Sabri, Yusuf, Yaser (Dk. 64 Aykut), Semih, Serhat (Dk. 82 Kenan), Volkan, Uğurtan, Turgay, İlhan, Nuh, Serbay (Dk. 56 Ercan)

BALIKESİRSPOR; Ahmet, Rıza (Dk. 74 Ali), Kerem, Mustafa, İlyas (Dk. 87 Ali Öztürk), Muhammet, Hasan, Kemal, Ertuğrul, Ali Akburç(Dk. 66 Hüseyin), Salih

Goller; Dk. 47 Yusuf (Anadolu Selçukluspor), Dk. 48 Uğurtan (kendi kalesine), Dk. 51 Ali Akburç (penaltıdan) (BALIKESİRSPOR)

Sarı Kartlar; Dk. 39 Yusuf, Dk. 41 İlhan, Dk. 70 Volkan, Dk. 85 Ahmet Sabri(Anadolu Selçukluspor), Dk. 73 Muhammet, Dk. 85 İlyas (BALIKESİRSPOR)

Kırmızı Kart: Dk. 50 Turgay (Anadolu Selçukluspor)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder