Pazar, Ocak 20

Balıkesir Belediyespor Süper Lige Doğru !


Türkiye Tekerlekli Sandalye Basketbol 1.Ligi’nde mücadele eden Balıkesir Belediyespor, namağlup Ordu Belediyespor’u 72-52 yenerek, 7’nci maçta 5’nci galibiyetini aldı ve zirve yarışında iddialı bir konuma geldi.

Balıkesir Belediyespor baştan sona önde götürdüğü maçın ilk periyodunu 17-12, ilk yarıyı 35-24 önde kapattı. İkinci yarıda farkı daha da açan Balıkesir temsilcisi üçüncü periyodu 54-37 önde geçti.
Maçı 72-52 kazanmayı başaran ve güçlü rakibine 20 sayılık fark atan Balıkesir Belediyespor’da özellikle Mustafa Veliok müthiş performansıyla galibiyetin mimarı oldu.

HEDEFTE LİDERLİK VAR !
Balıkesir Belediyespor antrenörü Mustafa Deniz, “Ordu Belediyespor, Balıkesir’e namağlup olarak gelmişti. Zorlu bir maçı oyuncularımızın bireysel yeteneği ve büyük uyumu ile rahat geçtik. Bu maçta bizi yalnız bırakmayan başta Belediyespor Başkanı Yusuf Özenç ve Belediye yöneticileriyle

taraftarlarımıza teşekkür ediyoruz. Amacımız liderlik ve bunu gerçekleştirmek için bizi sevenlere sözü veriyoruz” dedi.

BEŞİKTAŞ’LA, GALATASARAY’I İSTİYORLAR !
Maçın başarılı isimlerinden Uğur Toprak, “Geçen hafta lider Yeni Mahalle’yi yenmiştik, bu hafta da ‘gizli lider’ diyebileceğimiz namağlup Ordu Belediyespor’u devirdik. Her hafta lideri değiştiriyoruz. İnşallah sezon sonunda şampiyon olacağız. Gelecek sezon Süper Lig’de Beşiktaş’la, Galatasaray’la oynamak istiyoruz” diye konuştu.


Kaynak; Coşkun YAMAN(balikesirspor.web.tr)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder