Giden Olursa, Transferde Olur !
Balıkesirspor’umuzda gidecek ve kalacak futbolcular büyük olasılıkla, 3 Ocak Perşembe günü belli olacak.
Başkan Tuna Aktürk, “Teknik Direktörümüz İsmail Ertekin ile bize verdiği raporda tüm futbolcuların kalmasını istedi. Yani hocanın gitmesini istediği futbolcu yok. Ancak futbolculardan gitmek isteyen olabilir. Bizde futbolcularımıza ‘gitmek isteyen 2 Ocak’a kadar bize başvursun’ dedik.
3 Ocak’ta her şey kesinleşir.
Bana göre şampiyonluk için iyi bir takım kurduk ve yeterli bir kadromuz var. Bu nedenle transfere de gerek yok. Ancak takımdan oyuncu giderse transferi düşünebiliriz” dedi.
TENTEN KAÇTI !
Ara transferde geçen yıl kiralık oynayan ve başarılı futbolu ile bir çok kulübün dikkatini çeken Gençlerbirliği’nden Mustafa Kayabaşı’nı ‘Tenten’i kadroya katmak istediklerini ancak O’nun da Samsunspor’a gittiğini belirten Başkan Aktürk, “ Geçtiğimiz sezon takıma büyük katkı sağlayan Tenten’le şampiyonluk yolunda işimiz kolaylaşabilirdi. Ama kısmet değilmiş” dedi.
Kaynak;Coşkun YAMAN (balikesirspor.web.tr)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder