Antalya kampında ter döken Balıkesirspor, Hızlı ve atak oyun anlayışlarından dolayı “Mermi Futbolu” adı takılan Güney Kore K-League takımlarından Daegu FC‘yi hazırlık karşılaşmasında 1-0 mağlup etti.
Her iki yarıda da oldukça diri ve mücadeleci bir oyun karakteri gösteren takımımızın tek golünü 45. dakikada Ali Öztürk‘ün pasını filelere göndermekte zorlanmayan Muhammet Reis kazandırdı. 2. Yarıda her iki takımın da sonucu değiştirmek için geliştirdiği ataklar sonuç vermeyince, Balıkesirspor bu dostluk karşılaşmasını kazanarak moral buldu. “Lige hazırım” mesajı verdi.
Müsabakaya Ahmet Şahin, Caner, Rıza, Hasan, Kerem, Ertuğrul, Salih, Ali Akburç, M.Reis, Hüseyin Kar, Ali Öztürk onbiri ile başlayan kırmızı-beyazlıların, çok canlı ve mücadeleci oyunu büyük beğeni topladı. Müsabakayı izleyen herkes “Balkes taş gibi takım olmuş ” derken, Daegu FC Teknik Direktörü Sung-Jeung Dang, Balıkesirspor‘u oldukça iyi bir takım olarak bulduğunu söyledi. Dang ” Balıkesirspor karşılaşması bizim açımızdan çok iyi bir hazırlık oldu.iyi bir takıma yenildik” dedi.
Balıkesirspor teknik patronu İsmail Ertekin de çalışmaların çok verimli geçtiğini vurgulayarak, tüm futbolcularından memnun olduğunu söyledi.
Öte yandan, müsabakanın 2. yarısında sakatlanan Ali Öztürk‘ün çok önemli bir problemi olmadığı öğrenildi.
Maçtan sonra her iki takımın yedek oyuncularıyla bir maç daha yapma düşüncesinden vazgeçilince, Balıkesirspor günü şut idmanı ile tamamladı.
Kaynak; Balikesirspor.web.tr

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder