Denizli Belediyespor 1-1 BALIKESİRSPOR'umuz
BALKESLER ligin 6. haftasında, ligin zayıf takımlarından Denizli Belediyespor ile yaptığı maçtan malesef 1 puanla ayrıldı. Özellikle ilk yarıda çok kötü oyun ortaya koyan takımımız, 2. yarıda Hüseyin Kar, Ali Akburç, ve Ali Öztürk'ün oyuna girmesiyle etkinliğini arttırsada attığı golden 2 dakika sonra gol yedi ve malesef Denizli deplasmanında altın değerinde 2 puan bıraktı.
Önümüzde ki çok çok önemli Kızılcahamamspor maçında inşAllah takımımız etkili, inançlı ve savaşarak oynar, taraftarında desteğiyle 3 puanı alırız...
Ligin ve bizi yakından ilgilendiren önemli maçta Kızılcahamspor evinde Yeni Malatyaspor'a 4-0 mağlup oldu.
Stat: Denizli Atatürk
Hakemler: Mesut Çarık, Gökmen Canlıdinç, Turgut Evran
Denizli Belediyespor: Gökhan, Kemal Bersis, Hasan, Ömer, Salim (Dk. 17 Şahin), Samet (Dk. 90 Hüseyin Ateş), Uğur, Oltan, Çağrı, Selçuk, Fatih Selimhan (Dk. Cüneyt)
BALIKESİRSPOR'umuz: Recep, Caner, Orhan, Rıza, Kerem, Deniz, Mustafa (Dk. 76 Ali Öztürk), Erhan (Dk. 46 Ali Akburç), Muhammet (Dk. 68 Hüseyin Kar), Salih, Coşkun
Goller: Dk. 54 Kemal Bersis (Denizli Belediyespor), Dk. 52 Caner (Balıkesirspor)
Sarı kartlar: Dk. 90 + 1 Kemal Bersis (Denizli Belediyespor), Dk. 86 Caner (Balıkesirspor)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder