Bugün saat 14.00'da çekilen Türkiye Kupası 3. Tur kuralarında rakibimiz Turgutluspor olmuştur.
Geçen sene ligte aynı grupta yer aldığımız Turgutluspor ile oynadığımız ilk maçta deplasmanda 1-0 galip gelmiştik, 2. maçta ise evimizde 2-1 mağlup olmuştuk.
30-31 Ekim veya 1 Kasım günlerinden birinde tek maç eleme usülü oynanacak karşılaşma, Atatürk stadımızda oynanacaktır !
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder