Pazar, Eylül 23

İstanbul Bize Yarıyor !

BALKES'imiz ligin 3. haftasında güçlü rakiplerinden biri olan Eyüpspor ile deplasman karşılaştı.

Maça etkili başlayan ve posizyona giren taraf olan takımımız, ilk yarıda bir çok gol posizyonunda yararlanamadı, ama ilk yarının son dakikalarında yine etkili gelen takımımız Mustafa Şen'in attığı gol ile devreyi 1-0 önde kapadı.

2. Yarıyada etkili başlayan BALKESLER, etkisini ve presini daha fazla arttırmaya başladı, yine kaçan goller vardı. Bir posizyonda Muhammed gole giderken düşürüldü ve faul yapan oyuncu Eyüp kaptanı Levent bariz gol şansını engellediği için hakem kırmızı kart gösterdi, ve Eyüp 10 kişi kaldı.
Kalesinde devleşen Eyüp kalecisi Akın frikiğide çıkarmayı başardı. Eyüpspor'unda 10 kişi kalmasıyla takımımız her geçen dakika etkisini arttırdı ama posizyonları Muhammet ve Ali Öztürk malesef cömertce kaçırmaya devam etdi.
Eyüp maç boyunca 1-2 kere kalemize geldi ama savunmamızın ve kalecimizin dikkati etkili olmalarına izin vermedi, maç boyunca %100 bir çok gol posizyonundan yararlanamıyan oyuncularımız, Eyüp kalecisininde güzel performansı ile farkı açamadı.
Maçın son dakikalarında yine etkisini arttıran takımımız, 2. yarı oyuna giren Onur Acar'ın attığı harika pas ile buluşan Mustafa Şen'in attığı gol ile durumu 2-0 yaptı. Mustafa hem takımımızın, hemde kendisinin 2. golünü kaydetdi. ve Maç 2-0 galibiyetimiz ile sona erdi...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder