Perşembe, Ağustos 23

2012-2013 Sezonu Açılış Maçı


Takımımız 2012-2013 Sezonu açılış maçını 2.lig kırmızı grup takımı Bozüyükspor ile yapacaktır.

Yeni sezon öncesi son prova niteliği taşıyan ve taraftarımız ile takımın buluşacağı ilk randevuya sağlam bir şekilde ve aynı çoşku ile gelmeye özen gösterelim ve sezon öncesi birkez daha en büyük desteği taraftarlar olarak verelim...

Takımımız sezon açılış maçını Atatürk Stadı'nda oynayacağı maç ile açacaktır. Ayrıntılar şu şekildedir;


    Rakip; Bozüyükspor             |             Tarih; 1 Eylül Cumartesi                 |               Saat; 17.30




                                    Haydi Sende Tribünde ki Yerini Al, Bu Coşkuya Ortak Ol !

     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder